Kenang daku dalam doamu

Khamis, 1 Ogos 2013

Ramadhan Berlalu Pergi Tanpa Pesan



Apa khabar iman korang semua pada petang nie? Iman aku Insyallah turun naik sekarang. Sedar tak sedar dah 1 Ogos kan. Betapa pantasnye ramadhan berlalu tanpa kita sedari. EH jangan lah bersedih sebab kita masih lagi dalam bulan ramadhan dan kini berada dalam minggu ke sepuluh yang terakhir. Maka rebutlah peluang malam lailatulkadar tu ye :)

Setiap kali pergi ke mana-mana pusat membeli belah, kita sering didendangkan dengan lagu raya padahal masa tu kita masih lagi dalam bulan yang mulia. Kenapa sebelum tibanya bulan ramadhan kita tak pernah pun mendendangkan dan meraikan kedatangan bulan ramadhan semeriah bulan syawal?. Begitu cepat kita menghalau bulan ramadhan nyatanya. Aku kecewa juga dengan apa yang berlaku dekat kelas tadi. tapi apalah hak aku nak menghalang dorangkan?. K lupakan. Aku just meluahkan je..

Walauapapun, Rebutlah peluang yang ada di sepuluh malam terakhir nie sebab kita tak tahu kan sama ada kita dapat sambut ramadhan lagi ke atau tak. Selamat Berpuasa :)). Wasalam

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Assalamualaikum !! Peacee ^_^ Sila komen Terima Kasih :)