Kenang daku dalam doamu

Khamis, 5 Jun 2014

Dia Insan Bernama ........


Rasulullah cakap berhati- hati memilih kawan, sebab kawan itulah yang mempengaruhi kita tuju ke arah kebaikan atau keburukan..

Dear friend,
You always make me happy
You always make me smile
You always make me laugh
You always make me fun
You are my friend forever.

Ni lah cik shida & cik shafika

 Me & Cik shafika.

 Ni muka kami bertiga. Dah2 tak boleh masuk pic banyak2 . BAHAYA.

Ni kawan dunia akhirat aku. Kitorang mula rapat masa form 1. Dari situ aku mula kenal perangai pelik dorang berdua ni. Paling best bila dapat berkongsi cerita a.k.a bergosip s.i.k.i.t....  Aku sayang dorang sangat sangat. Walaupun kitorang dah berpisah jauh tapi persahabatan yang kitorang bina tu kekal sampai sekarang, Alhamdulillah sangat . Tahun lepas kitorang dapat berkumpul lagi. Walaupun sekejap tapi moment yang sekejap tu laa yang aku boleh ingat sampai hari ni. Marah kitorang, suka kitorang, sedih kitorang, gila kitorang hanya orang tertentu je yang tau. Aku sayang korang :D ..

Kalau nak besarkan gambar, boleh klik je dekat gambar tu. Sekian Terima Kasih




Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Assalamualaikum !! Peacee ^_^ Sila komen Terima Kasih :)