Kenang daku dalam doamu

Isnin, 18 Mac 2013

Sami Yusuf

 
Kenal SAMI YUSUF tak ? Dia sekarang makin terkenal di Malaysia. Peminat dia bagai cendawan tumbuh selepas hujan melambak tau. Aku pun salah sorang peminat dia jugak. Aku minat dia bukan sebab nama dia sama dengan ayah aku, Tapi aku minat dia sebab dia hensem ( eh bukan la ) .. Sebab lagu dia memang best. Majalah TIME mengelar dia sebagai " Islam's Biggest Rock Star. 

Sami Yusuf シ
Aku suka album dia.
* Al-Mu'allim*
*My Ummah*
*Without You*
*Wherever You Are* 
♪♬♩♫♪♩♭♯♮♪♬
Harap suatu hari dapat tengok dia secara langsung  ... weii korang !!!! Aku letak perkataan " ASSALAMUALAIKUM " dalam tulisan jawi tau.. Cantik kan? hEhE tulisan jawi memang cantik..  
 

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Assalamualaikum !! Peacee ^_^ Sila komen Terima Kasih :)

 
Copyright © 2013-2017 : Puteri Sulung B0nda - All Rights Reserved