Kenang daku dalam doamu

Rabu, 27 Mac 2013

Kerja Kursus



Fuhhh, cuaca memang tak menentu sekarang ni. Kejap hujan kejap panas. Bebalik pada tajuk kita adalah KERJA KURSUS. Kenapa Kerja kursus ?. Sebab hari ni dan malam tadi aku bantu adik aku buat kerja kursus pendidikan agama islam dia tuh. Adik aku perempuan dan 12 tahun dan dia calon UPSR. Doakan dia ea ? Kerja dia tolong cari bahan and aku pulak tolong tengok pada mula nye la, tapi kesian tengok dia terkial-kial so aku tolong hias-hias macam tu je lah tapi. Penat tu tak la sangat sebab aku memang suka mewarna dan melukis-lukis ni, Nak nak bab merosakkan kerja orang. 

 tau la buruk, jangan la gelak

 Huruf bismillah tu aku yang buat, Cantik Tak? Ye aku tau memang tak cantik sebenarnya

 Gambar lelaki solat, Kalau la aku boleh tengok DIA pakai macam ni kan best

 Da macam papan kenyatan pulak

 Comel kan?

 haha. Sila gelak dengan hasil karya aku ye

 
Hasil tugasan kami berdua:
Pic masa 2012 di PERINGKAT 1  FELDA PASIR BESAR, GEMAS NEGERI SEMBILAN

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Assalamualaikum !! Peacee ^_^ Sila komen Terima Kasih :)