Kenang daku dalam doamu

Rabu, 23 Januari 2013

Hadiah?? Like +___+

...Assalamualaikum...

Korang-korang aku dapat hadiah yey yey..HAHA..Macam la tak pernah dapat hadiah sebelum nie..
OK..malam tadi memang best lah..Ayah balik dari kebun and ade bawak ole-ole..Ayah cakap pekerja kebun sawit yang bagi hadiah tu..So aku pun buka lah..TARRRAAA..baju yang simple cantiklah..ERRR dari Indonesia weeii.korang ado?? tak do an..HAHA...Aku suka sangat tengok corak baju tu..OK OK lupa nak cite sikit asal usul pekerja ayah aku tu..

EHEM..die bekerja ngan ayah aku dah lame da..dari tahun 2006 and sekarang da 2013..LAMENYEE..die memang rajen..keje die tombak sawit ayah aku laa kan..Die asal dari JAKARTA..WeII memang bangga la dapat hadiah dari INDON niee...walaupun tak dapat jejak kaki kat sane dapat ole-ole pun jadi la..

Aku nie name je duduk dekat ngan indonesia tapi tak penah pun pegi jejakkan kaki kat sane..teringin tu memang la ade...HEHE..TAPI baru-baru nie ade dengar ayah nak bawa kitorg 1 family pergi melancong kat Indonesia HAHA..Cume tak sure lagi laa bile masa die..ERRR sebenarnye nak jimat duit la..Barang-barang sane kan murah..hahaha.So borong sakan la kitorang nanti..Insya-allah kalau dapat pergi sane ...

==========================================================================

Aku pun tak tau kenapa pekerja kebun tu bagi aku kain nie..haha..terime je lahh

 Aku tak tau la makassar tu ape..yang penting baru..ahha

 Nie paling aku suka..corak die klasik kan??

Ok la..tu je kot..terima kasih sebab baca blog nie..



Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Assalamualaikum !! Peacee ^_^ Sila komen Terima Kasih :)

 
Copyright © 2013-2017 : Puteri Sulung B0nda - All Rights Reserved