Kenang daku dalam doamu

Selasa, 15 Januari 2013

Kerja OH kerja

Assalamualaikum....

Hai encik blog..miss you so much..ehehe.Hari nie saya happy sesangat tau tak??
Nak tau kenapa??..Hari nie ayah yang tercinta bagi peluang kepada anak sulungnya untuk berkerja..Sebenarnya tahun lepas ayah bangkang saya kerja,tapi tahun nie mood ayah baik kot sebab tu lah die bagi anak perempuan sulungnya kerja..

Tanpa berlengah aku pun pergi la mintak borang kerja kat tempat my friend iaitu emilija muhammad... HAHA..naik tangga je dah jumpa dia tengah susun buku.

Kerja yang bakal aku lakukan adalah menghadap buku..Semua yang akan aku nampak adalah buku buku buku dan buku...pusing kiri jumpa buku pusing kanan jumpa buku pusing blakang jumpa buku pusing depan jumpa buku..tengok atas nampak lampu,tengok bawah nampak lantai yang sangat bekilat..


 Nie tak pasti lagi sama ada nak kerja or tak..

Tadi 1st time aku masuk kat Darvel Bay Plaza tu sebab die baru buka bulan 11 tahun lepas.so pekerja pun tak berapa ramai and kedai pun banyak yang masih tutup..errr bangunan die pun besar juga..sampai tersesat tadi mencari Kedai Buku..HAHA..memalukan je..Nasib pakcik pengawal tu tunjuk kan jalan...

Sebenarnya aku baru nak mohon je..tapi tak sure la jadi kerja kat situ ke tak sebab faktor masa je..

Masa:9.00 a.m-9.00 p.m

Nie la masalahnya sekarang..siapa nak jemput aku??..Ayah selalu pegi dating dengan pokok kelapa sawit die tu..ermm..macam mana ek??..Aku dalam dilema nie..Naik motor malam-malam amat merbahaya..TAPI...akunak kerja sangat..Nak cari pengalaman dan diut terutamanya..hehhe...

ok la..tu je kot..terima kasih sudi baca..
assalamualaikum

 
 

2 ulasan :

  1. Mek0m awk. . .
    Sye p0n nak sangat keja kt darvel tue??ade jwatn k0s0ng x?ada kerja yg awak tau ka?tu sye. . .
    Pm sye d fb,
    Alsad_boy@yahoo.com

    (Djalzad Bsb) d FB

    BalasPadam
  2. waalaikumsalam, yup.. mseh byh lgi keje kosong at situ

    BalasPadam

Assalamualaikum !! Peacee ^_^ Sila komen Terima Kasih :)

 
Copyright © 2013-2017 : Puteri Sulung B0nda - All Rights Reserved